sobota 18. března 2017

Předposlední článek o USA

Celou dobu, kterou jsem strávila na Venice Beach, bylo počasí nic moc, krásně se udělalo až v den, kdy jsem musela odjet, prostě pešek.


V 10 dopoledne jsem opustila své ubytování s těmito zavazadly.
(to na tom kufru je zimní bunda)

Potřetí a naposled Urth Caffé.
Tentokrát čokoládovo pekanová sušenka.
A káva.
Protože jsem tušila, že mě čeká dlouhý den.
A skoro žádný spánek.

Počasí bylo opravdu moc krásné,.
Na téhle fotce vypadám, jakoby mi bylo deset. Posuďte sami.


Na téhle fotce vypadám trochu namyšleně. Posuďte sami.

Seděla jsem na chodníku, fotila selfička s palmami a užívala si sluníčko. Snažila jsem se co nejvíc sedět a neplýtvat energií - protože jsem tušila, že následující den a půl nebude úplně procházka růžovým sadem.


Ze stejného důvodu jsem si taky dopřála další luxusní oběd. Musela jsem si obalit nervíky před Odysseou zpátky do Kanady. Je to ten stejný salát, který jsem už jednou měla, akorát teďka je tuňák rare. Aji předtím jsem ho chtěla rare, jen jsem to spletla. Ale obě verze byly znamenité.


Asi dvě hodiny jsem seděla na pláži čekajíc na západ slunce. Foukalo. Hodně foukalo. Proto mám taky na sobě zimní bundu. Ale nenechte se zmást, větši lidí měla maximálně mikču, někteří byli v šortkách nebo šatech. To jen já jsem tím dvouhodinovým sezením tak prochladla.

Ale foukalo opravdu pořádně. Racci levitovali ve vzduchu, protože chtěli vzlétnout nad moře, ale ten silný vítr jim to nedovolil, tak se prostě vznášeli ve vzduchu na místě.











Když slunce zapadlo, vydala jsem se na acai bowl - něco jako zmrzlinka s ovocem a granolou. 
Zmrzlinka po tom, co jsem dvě hodiny seděla jako zmrzlík na pláži.
Nejsem já ňouma?


Ale chtěla jsem svou návštěvu Los Angeles ukončit něčím hodně dobrým.

Po acai bowl jsem ještě zašla do supáče koupit si něco na cestu - koupila jsem si jen pytlík sušeného ovoce - mango, banán a ananas. Kdybych věděla, jak moje cesta zpátky bude probíhat, asi bych toho nakoupila víc. Pak už jsem se vydala busem ze Santa Monicy na Los Angeles International Airport. A o tom bude ještě jeden článek - článek, který definitivně ukončí mé články z Ameriky.

Ale příští článek na řadě je článek z Javorové farmy, kde jsem byla dneska (v sobotu) a kde se mi mooooc líbilo. 

Žádné komentáře:

Okomentovat