pátek 14. dubna 2017

Toronto #2 - Ward's Island

Po koncertu jsem se vyspala příšerně, protože moje spolubydlící chrápala. Příšerně chrápala. Ani můj taťka takhle nechrápe. Nikdo takhle nechrápe. Nešlo o monotónní chrápání, neustále mě překvapovala novými zvuky. A ano, špunty v uších jsem měla, ale nepomohly. Celou noc jsem strávila skákáním po posteli, protože to vrzalo, což tu chrápajdu vždy tak na 3s utišilo.

Snídani jsem měla v ceně ubytování a bylo to ve stylu all you can eat, takže jsem se příšerně přecpala. Nasypala jsem si do misky asi šest druhů cereálií, zalila trochou mlíka, nakrájela na to banán na kolečka a nakonec přidala tři lžíce různých marmelád. A když jsem to snědla, tak jsem si šla přidat.



Pak jsem se vydala na procházku. Toto je Royal Ontario Museum. Přesněji jedna z budov Royal Ontario Museun.


Tohle je tzv. trošku Česka v Kanadě.


A tohle je Whole Foods Market. Ten super obchod, který jsem milovala v Americe. Když jsem bloudila po Torontu a uviděla jsem ženu s taškou Whole Foods Market, hned jsem zbystřila. U nejbližšího Tim Hortons jsem chytila wifi a vygooglila si přesnou polohu obchodu.

Koupila jsem si litr super smoothie a krabičku jídla na váhu, kterou jsem si šla sníst na hostel.

Pak jsem si šla lehnout a naříkala nad stavem svých noh. I cesta do koupelny mi dělala problém. Ale nechtěla jsem být na hostelu, tak jsem si vycpala boty ponožkama a toaletním papírem (jo, hodně divné, že? ale jinak to nešlo) a vyrazila jsem s cílem sehnat něco k večeři do víru města.

Ale neměla jsem vůbec hlad, spíš touhu vidět něco hezkého, takže jsem došla až k 50 minut chůze vzdálenému přístavu, odkud jsem se trajektem za 7,50 dolaru vydala na Ward's Island.




Ward's Island je součástí tzv. Toronto Islands a je to nádherná oáza klidu 15 minut trajektem od velkoměsta. Věděla jsem, že je tam jakýsi park, nevěděla jsem ale, že tam žijí lidé, v nádherných malinkých domečcích.



Když jsem si fotila selfíčka s Toronto skyline, asi mě z dálky viděl chlapík, který zrovna venčil psa se svou dcerou. Jak jsem je uviděla, tak jsem toho focení nechala žejo, ale jak přišli až ke mě, tak se mě ten chlapík ptal, jestli chci, aby mě vyfotil, že to napadlo jeho dceru, ale že ta se hrozně stydí:-D


Udělalo mi to hroznou radost. Že jsou na světě lidi, kteří si v pozitivním smyslu všímají ostatních lidí. Ten chlapík byl takový typický Kanaďan. Vysoký, urostlý a s kostkovanou košilí:-D


Na ostrově jsem strávila jen 45 minut, protože potom zalezlo sluníčko a já nebyla moc dobře oblečená + mě čekala ještě 50 minut chůze zpátky na hostel + mě příšerně bolely nohy (chodidla).


Ale klidně bych tam dokázala strávit celý den.



Tady můžete vidět mé nadšení z nádherného jezera Ontario a z toho, že kolem nejsou vůbec žádní lidé! Achjo, ta moje sociální fóbie:-D







Tohle místo mě nabilo extrémně pozitivní energií, bylo to rozhodně jedno z nejkrásnějších míst, které jsem v Kanadě navštívila, možná i nejkrásnější, svou jednoduchostí a klidem. 

Cestou domů jsem si zašla na večeři, jídlo se jmenovala Burger of the Day, ale takhle si asi nepředstavujete burger, viďte?:-D


 Kombinace se může zdát praštěná, ale bylo to tak hrozně dobré!

Je to teda rýže se zeleninovým karbenátkem (poznala jsem jen kopr a mrkev, zbytek netuším), čerstvým koriandrem, rajčatovou salsou, guacamole, pečenými batáty a salátkem. Ty dvě růžové věci vlevo jsou nejspíš ředkvičky, protože chutnaly jako ředkvičky. Ty růžové věci nahoře nevím, ale chutnalo to moc dobře. 

1 komentář:

  1. Jestli chceš, můžeš se přidat k mému nákupu na ebay. Kupuji si toto tričo. Myslím, že by se ti mohlo líbít, viz. tvůj vztah k lidem :D

    http://www.ebay.com/itm/New-Normal-People-Scare-Me-T-shirt-Cotton-Casual-Funny-For-Lady-White-Black-/112057871097?var=&hash=item1a172b6af9:m:mOZiYWfIu0sjJtdpm5ubBhg

    OdpovědětVymazat