úterý 16. května 2017

Jak se mám doma? Chybí mi Kanada?

Tak jsem se rozhodla udělat si z toho tady občasný foto diary.



Doma se mám dobře. Co dělám? Chodím do Tesca s nadějí, že konečně bude sleva na tuhle zmrzku.


Dělám si hezké snídaně, užívám si spoustu nádobí a své povlečení!


Obnovila jsem svůj láskyplný vztah s Maximem. První sice 15 minut zuřivě brečel, když mě s ním sestra nechala půl minuty osamotě, ale už se máme zase rádi.


Jím dobroty od sestry.


Chodíme s Maximem nakupovat.


Snažím se přinutit Maxima, aby měl zase rád focení, ale zatím marně.


Poznávám svého druhého synovce. On ze mě zjevně moc nadšený není.


Půjčuju Maximovi svůj telefon, abych v něm potom mohla najít 10 totožných fotek jeho noh.


Další dobrota od sestry.


Bez komentáře.


Maxim a náběh na jeho zákeřný výraz.


Po obědě u babičky.


Jsem zpátky v Praze. Na koleji, fuj. 


A jsem taky zpátky v práci.
A spálila jsem si ruku o vodní páru.


V Kanadě jsem se nakazila teplákovými outfity.

Kecám, šli jsme s bráchou jen k sestře sledovat hokej.



Učím Maxima sfoukávat pampelišky.



Byli jsme taky na procházce za slepicemi.



A tohle už je zase Praha. 


Jestli mi chybí Kanada?

Ne.

Ale jednou se mi už zdálo o Dejvu Simpsonovi, ten mi chybí.

A o pár nocí později o spolužákovi Lucasovi, ten docela taky.

Žádné komentáře:

Okomentovat