pondělí 27. března 2017

Poslední týden školy

Mám spoustu školní práce, proto nepíšu semka na blog.
(1) nemám čas
(2) když mám čas, tak naříkám v posteli, že se mi nic nechce

Na zítra si musím připravit svou část týmové prezentace. Máme za úkol kreativním způsobem demonstrovat, co jsme si odnesli z kurzu. Má část je na téma přístup. Taky musím sepsat svou vizi, misi (jak dosáhnu té vize) a hodnoty. Hlavně teda musím přijít na to, co je moje vize:-D

Dneska jsme dělali v Entepreneurial Finance první část závěrečného cvičení. Počítání s dluhopisama převoditelnýma na akcie. První číslo jsem ustřelila o 30 tisíc a druhé o 5 tisíc dolarů. Třicet tisíc je vina mé nedostatečné znalosti angličtiny. Těch pět tisíc bude asi někde v matice. Správná čísla mají být 720 000 a 770 000. Já mám 690 000 a 775 000. Jsem zvědavá, jak hodně je Dave Simpson schovívavý.

Byla jsem z toho potom docela špatná.

Večer se to ale spravilo. Má prezentace měla úspěch. Během třech minut jsem osmkrát rozesmála celou třídu. Ó bože, jak já miluju rozesmívat lidi! Bylo to tak superrrrr!!!

Ostatní prezentace byly docela síla. Někteří to pojali jako já na vtipného, někteří sdíleli dost osobní věci, slzička mi ukápla ale jen jedna. Ale profesor, ten si utíral oči skoro pořád. Jedna holka třeba recitovala báseň s ústředním tématem Allahu Akbar - Bůh je veliký. Bylo to o tom, že Allahu Akbar říká babička, když vnouček povyroste o 10cm, říká se to na svatbách nad vší tou krásou, nebo když jíš nějaké dobré jídlo atd atd atd a že to je její vnímání Allahu Akbar a že je smutné, jak se CNN (a ostatním médiím) povedlo tuto pro ni posvátnou frázi obrátit v něco, co považuje spousta nemuslimů za poznávací značku teroristů. Říkala to moc krásně a procítěně. Vždycky, když někdo odhalil nějakou svou slabinu, tak to bylo na husí kůži. To nás učí, že máme odhalovat své slabiny a z toho se staneme silnějšími. A co když nemám žádné slabiny? Haha to byl jen vtípek.

Zítra budeme mít zase pizzu v Leading Family Firms. Je to poslední hodina a bude to velká pohodovka. Budeme diskutovat o tom, jak chceme kráčet životem. Jaké jsou naše hodnoty. Např. touha po dobrodružství, uznání, moudrost, bohatství, mezilidské vztahy, být dobrým občanem, spiritualita, rodinné štěstí, ekonomická svoboda nebo třeba zdraví.

Jdu dělat ten "přístup" na zítra.

Papa

Žádné komentáře:

Okomentovat