středa 29. března 2017

Papa nejhezčí školo na světě

Právě jsem přišla ze školy.
Ze své poslední Ivey hodiny.
A je mi z toho hrozně smutno.
Tak hezká škola.
Tak pohodlné židle.
Tak hezké učebny.
Jsem opravdu vděčná, že jsem mohla chodit na takovou školu.


Ten cupcake byl pěkně hnusnej. 
Ten papír, to je můj tahák na zkoušku z Entrepreneurial Finance.
Měli jsme hosta, který nám vyprávěl příběh o svém byznysu a my jsme podle toho pak museli sestavit Offer to purchase a Offer to finance. Jeho byznys je byznys s golfovými simulátory. Poslouchala jsem ho spíš břuchem, než uchem, ale jedna věc mě probudila. Říkal "víte, kde mají nejvíc golfových simulátorů na hlavu?" a odpověď byla - v České republice.

Ta samotná zkouška neproběhla úplně podle mých představ. Bylo to těžké. Bylo to těžké i s tahákem velikosti A4 na obě strany. Pro mě hlavně kvůli angličtiny. Ale ostatní taky nevypadali moc nadšeně. Ale Dave několikrát během semestru řekl "No one fails Ivey", takže nemusím plakat:-D

Zajímavost - Dave bere 200 tisíc dolarů ročně. Jen za svou brigádku na Ivey. Takový vedlejší příjem 200 tisíc dolarů ročně bych brala.

Využila jsem dnes svůj kupón na kávičku ve Starbucks na skořicovo mandlové ledové macchiato a vypadá to, že jen tak neusnu. Achjo, už vím, proč nepiju kávu. Chtěla jsem ledový čaj, ale pak mě svedla na zcestí kombinace skořice a mandle.

Mohla bych svou přebytečnou energii využít na psaní esejí, ale potřebovala bych, aby mě políbila múza.

Žádné komentáře:

Okomentovat