úterý 28. února 2017

Griffith Observatory


(fotky jsou hezčí rozkliknuté, obvzláště tahle první)




Tohle je má jediná jakštakš použitelná fotka s nápisem Hollywood - to malé cosi na tom kopci ve výšce mého čela.














Fotky ze tmy nemám, protože můj telefon nedokáže hezky fotit ve tmě, ale bylo to moc hezké.  Cesta zpátky z kopce byla moc super, neviděla jsem vůbec nic, ale snažila jsem se držet krok s lidmi, kteří pár metrů předemnou měli baterku a doufala jsem, že v křoví nejsou násilníci.

"Domů" z observatoře jsem šla asi hodinu a půl - zase ten odpuzující Hollywood Boulevard. 
Celkově jsem toho ten den ušla opravdu hodně, 53 000 kroků podle telefonu.
Což je pro mě tak šest normálních, spíše aktivnějších dní.
Na večeři jsem si koupila smoothičko a preclíky v čokoládě v supermarketu.
Preclíky v čokoládě, které mi někdo z pokoje o den později snědl.
Byla jsem z toho rozčarovaná hodně dlouho.
Až do doby, kdy jsem si v Prasinkách v Medovém ráji koupila kouzelnickou hůlku z preclíkového těsta v čokoládě.
Miluju preclíky v čokoládě.

Další článek bude o Universal Studios Hollywood.
Asi budou dva články, (1) Harry Potter a (2) zbytek.

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Diky mamčo :-) ale myslím, že minimálně k jedné bys měla výhrady, vzhledem k tomu že rovina horizontu není podle vodováhy :-D

      Vymazat