čtvrtek 5. ledna 2017

Ticho před bouří aneb nicnedělání level 1000

Včera jsem skoro umrzla. 
Tříhodinová poznávací tour de město. 
Pořád nemám kartu na bus.

Dnes jsem byla na procházce v obchoďáku, protože je to jediné místo, kde zdarma neumrznu. (e.g. nemusím si tam nic kupovat, ale můžu se tam zahřát)

Zamilovala jsem se do obchodu Roots. Mají tam krásné tepláčky a svetříčky a mikči a ponožky, vyrobeno v Kanadě, drahé jako prase, ale hezky se na to kouká.

Pořád nepřijel/a spolubydlící. Nevím, jestli je to kluk nebo holka a nevím ani, kdy přijede. Každopádně z toho mám strach a halucinace, a vždy, když slyším nějaký zvuk, tak strachem zkoprním. Včera večer, když jsem usínala, tak jsem si byla jistá, že zrovna přijel/a, ale ráno jsem zjistila, že to byla jen další halucinace.

Dneska jsem skajpovala s Maximem. Maxim je můj synovec, je mu rok a půl, a neumí mluvit. První se na mě díval dost divně, ale když jsem do záběru vložila svůj telefon, který nadevše miluje, tak se usmál od ucha k uchu.

Konečně pořádně sněžilo, jsem tady už pátý den, a až dnes jsem se dočkala pořádného sněžení. Bída ta Kanada, fakt bída, měla jsem o ní lepší mínění.

Zítra jdu do školy na orientation day. Já a mých 34 exchange kolegů. Máme program na celý den zakončený večeří někde v restauraci v 7 večer. To asi budu muset posunout svou večerku, která se ustálila na 20:30 haha. 

Celodenní program máme pak taky v sobotu. Budeme mít ukázkovou hodinu, nějaké diskuze a pak tour de město. Program bude zakončen "Evening event with local HBA2 students" začínajícím v 9 večer, jsem fakt zvědavá, co to bude, a jestli budu muset pít a tančit. Doufám, že ne, kdyžtak řeknu, že mám ještě jetlag a musím domů haha.

Stay tuned budu vás informovat o tom, jak ty orientační dny proběhly, možná už zítra večer po večeři, možná až v neděli ráno (tzn. asi 3 hodiny odpoledne českého času).


Žádné komentáře:

Okomentovat