sobota 7. ledna 2017

So far so good.


Poslední dva dny se toho děje až příliš.
Právě čekám, až se připraví moje čínská kámoška Yiqi studující v Norsku, která původně chtěla na exchange do Řecka, a pak vyrážíme domů k Destine, exchange koordinátorce, Vietnamce narozené v Britské Kolumbii, kde budou také další koordinátoři, Jimmy, Číňan studující 4 roky v Kanadě a Soo, Korejec narozen v Hong Kongu žijící od 5 let v Kanadě. Je to ten event s místními studenty, dorazíme tam těsně před devátou a v devět se vyráží směr nějaký proslavený studentský bar, doufám, že to přežiju!




Škola je moc krásná.


Budova byla postavena tuším 2010, prý se tam chodí dobývat studenti z jiných fakult, aby si mohli udělat hezkou fotku, haha.


Do školy to mám asi 15 minut pěšky, takže ideálka, až na ten všudypřítomný mráz. Všichni se mi pořád smějou, že vypadám, že je mi hrozná zima, a Soo mi řekl, že jestli mi je zima teď, tak bych si měla pořídit lepší bundu, protože to bude horší. Měla jsem mu říct "a dáš mi peníze chytráku???".


Tohle je výhled na školní "dvorek".


A tohle je selfie na záchodech, haha. Ano, jsou poměrně jiné, než jaké máme na VŠE!
Soo taky říkal, že ten program, který jsem tady přijela studovat, je jeden z nejdražších programů v Kanadě, cítím se tak speciálně hh!
Dneska ráno jsme měli vzorovou hodinu, moc se mi to líbilo, bylo to takové dynamické, úplně něco jiného než na VŠE.
Jo a včera večer jsme byli na té večeři.


Salát jako předkrm byl hodně dobrej.
Hlavní jídlo jsme si mohli vybrat z pěti jídel a já zvolila "Old Fashioned Burger".
Jenže pak jsem hloupě čekala, až budou mít jídlo i ostatní, a začala jsem jíst, až už byl studenej :-(
Ale hranolky byly luxusní.


Nějací Francouzi říkali, že se jim ztratily kufry a pořád jim ještě nedorazily. Jsem tak ráda, že můj dorazil v pořádku!

Dneska po vzorové hodině jsme šli na oběd z budovy Ivey (jakoby moje fakulta té celé Western University) na hlavní kampus, kde jsem si dala "poutine" - kanadské national food, hranolky (v tomto případě nějaké bramborové měsíčky smažené) přelité hustou hnědou omáčkou (gravy), zapečené sýrem a ještě s majonézkou a jarní cibulkou, takže prasečiny level 1000, ale v té zimě mám na ty prasečiny prostě chuť. Seděla jsem u stolu se svými Hong Kongskými kamarádkami, kterých mám nespočet :D a se Sufianem, muslimem žijícím skoro od narození v Norsku, a pak taky se zmíněným koordinátorem Soo, který se mě ptal, soudě dle mého prstýnku na levém prsteníčku, jestli jsem vdaná. Tak mu říkám, že to nosím jako ochranu před dotěrnými chlapci, a on se hrozně smál. Je fajn, že dokážu rozesmát lidi i tady v Kanadě hh.
Pak nám taky říkal, že o reading weeku (týden volna uprostřed semestru) nám rozhodně doporučuje odletět někam za teplem. Asi jsem mu měla zase říct "a dáš mi peníze chytráku???".

Po obědě jsme šli s Jimmym na tour de Downtown, ačkoli nám Soo říkal, že je to "pretty much only one street" a "not much to see".


Toto jsou kanadské husy.


Toto je asi nejstarší budova tady v Londýně.


Byla pěkná kosa a tak jsme skončili v nějaké kavárně. Byla jsem odhodlaná sedět tam jen tak, nic si neobjednávat a tímpádem šetřit. Jenže ona to byla nějaká kavárna, kde si člověk jde zahrát deskové hry, takže jsme něco hráli asi dvě hodiny, no a za každého člověka se platí 6 dolarů.
Hrůza ta Kanada, snad to nějak doklepu do toho 30. dubna!



To je ode mě zatím vše! Další report bude pravděpodobně o té dnešní "párty", a taky se zítra chystám poprvé do studentského rekreačního centra, ve kterém je mimo jiné i hokejová hala! Ale já půjdu cvičit, asi tak po dvou týdnech konečně, akorát je tam v neděli otevřeno jen dopoledne, tak snad se stihnu vzbudit haha.

Žádné komentáře:

Okomentovat