pondělí 9. ledna 2017

První kanadský víkend.

Evening event with local students?

- poprvé v životě jsem hrála beerpong (co to je? - fotka)
- a taky flip cup (ukázka zde)
- dva lidi měli narozky, měli jsme obrovský dort a zpívali velmi po americku happy birthday
- slap the wine - někdo držel sáčkované víno (takové, co je původně ve velké krabici s "pípou" - v sáčku) - a každý měl za úkol dát tomu sáčku co největší facku a pak si načepovat víno přímo do pusy.

Kanadská party kultura je velmi zajímavá.





Asi v 10 jsme se taxikama vydali do "The Barging Frog" - Ivey studenty oblíbený bar. Do 10:30 jsme měli zařízený "bypass" fronty - jakože jsme nemuseli čekat. Asi půlhodinovou frontu. Kde v mínus 15 stály dívky (nebo spíš děvky hh) v sukýnkách. Byla jsem z těch kanadských dívek trochu v šoku, ale ono to možná bude v Česku stejné, jen tam prostě do barů nechodím, tak nevím, každopádně tady to byl nevkus vedle nevkusu a zřejmě platí "čím víc odhalené kůže, tím líp".
Postupně se ten bar tak zaplnil, že se tam nedalo hýbat.


Seděli jsme u stolu se svítící lahví tequilly za 165 dolarů. 
STO ŠEDESÁT PĚT DOLARŮ ZA LAHEV. 
(krát 20 na korunky)
Ještěže po mě nikdo nechtěl nic víc (jako třeba doláče) jen to, abych se napila.


Včera jsem se zvládla vzbudit včas pro návštěvu studentského rekreačního centra, kde jsem běhala na nějakém páse, který nefunguje na elektřinu, ale pohání ho ten samotný pohyb, zvláštní.

Cestou domů jsem málem zemřela ve sněhové vánici. Nakonec teda zemřel jen můj telefon. Doma se mi ho po vydatném zahřátí podařilo nastartovat. Už mi takhle zemřel několikrát, tak už ho budu nosit zabalený v rukavici. Musela jsem jít nějakou část cesty pozadu, protože mi děsně sněžilo do obličeje i přestože mi koukaly jen oči, jak jsem byla zabalená.


To za těmi stromy napravo má být normální cesta.

Utíkám se připravit do školy.
První hodina.
Bojim bojim.
Předmět se jmenuje Entrepreneurial Finance a kromě toho, že ani pořádně nevím, jak to vyslovit, tak budu asi jediný exchange student, takže budu hozená mezi místní ostřílené mazáky kanadské :-(
Oh poor me!

Žádné komentáře:

Okomentovat